Sunday, October 26, 2014

#vmadventure Valladolid to Salamanca Dry like a dessert + video

De goed geasfalteerde carretera red


Na een goed Spaans ontbijt kwam de moter langzaam op gang. Het zou een recht toe recht aan rit worden richting Salamanca.

Via de goed geasfalteerde Carretera red baande ik mij een weg door uitgedroogd Spanje. Ongelofelijk deze hitte in oktober, tot nu toe heeft de zon me nog geen dag in de steek gelaten. Het idee is dan ook dat ik de zon achterna reis, richting het zuiden. In Salamanca zaten de cafe's vol want er was voetbal, Madrid tegen Barcelona. Ik was te vinden in de supermarkt opzoek naar koolhydraten en eiwitten. Na een powernap vond ik later op de avond nog energie om het nachtleven van Salamanca te ontdekken.

Ik verblijf hier een hele week voor mijn rust,voeding bij te werken en Spaans te leren. Hier na zal ik ik mijn koers naar Portugal  voortzetten.

1 comment:

  1. He Antoine, wat genieten we van je mooie reisverhalen!

    Een rustige week toegewenst en geniet van de warmte en
    succes met je Spaanse les.

    Een hartelijke groet van Jan en Marjanne

    ReplyDelete