Thursday, October 9, 2014

Cycling in Spain it's making me happy + Video

Lekker wakker worden met wegen zoals deze..



















Na een mager ontbijtje moest ik nog even naar Irun. Een stadje verder op.
Daar had ik schoen in de etalage gespot ''ultima tallia'' dat kon niet anders zijn dan grote maten.
Ja ze hadden nog een paar voor mij en voor 38 euro kocht ik twee nieuw Vans.

Thuis had ik een mooie bergweg gespot op googlemaps genaamd Jaizkibel. Deze berg heeft een hoogte van 455 m maar dat is meer dan genoeg met mij bepakking.
De dag afstand voor vandaag was niet lang, dus er was tijd genoeg om mooie beelden te schieten voor een nieuwe video. In een kleiner industrie dorpje at ik samen met de locale werkers het menu van de dag voor 9,30 wat bestond uit 3 gangen. Vervolgens was het nog maar een klein stukje richting San Sebastian. Het eerste wat ik deed was richting de kust, kijken naar de golven.

Later vond ik Down Town River Hostel waar de Sangria en pasta al stond te wachten op mij.
Voorlopig blijf ik hier nog 3 nachten daarna kijk ik weer verder



No comments:

Post a Comment