Monday, September 29, 2014

The best of the last day's

De afgelopen dagen heb ik heel wat Franse wegen gezien. Soms waren de dag afstanden best lang en was er weinig tijd voor rust. Natuurlijk kon er overal gegeten worden bij de locale brasserie of boulangerie. Dit alles hield de motor draaiend en bracht me binnen 8 dagen in Bordeaux. Hier kreeg ik van Jo een Taiwanees een magetron maaltijd en sla aangeboden. Hij wou binnen 2 maanden heel Frankrijk door fietsen. Die avond was ik redelijk gebroken, al kreeg ik een opleving en besloot ik op mijn Shimano Spd fietsschoenen opstap te gaan in Bordeaux. Nadat ik half 3 thuis kwam was de nachtrust maar kort. De volgende dag besloot om eerst rustig Bordeaux te verkennen om vervolgens richting Lacanau Ocean te fietsen. Hier zit ik dan nu ook in een surfers hostel, beetje rommelig en vervallen maar het heeft wel sfeer. Vandaag was het rustdag maar toch nog even wezen bodyboarden op die geweldige golven. Morgen zak ik af naar het zuiden en zie ik wel waar ik stop.

Kunst in Tours

Prachtige nieuwbouw in Tours

Bordeaux is niet ver meer


Eten geen probleem in Bordeaux
Culinair genieten

Gps Routes

Day 5 #vmdadventure


  Day 6 #vmadventure




Day 7 #vmadventure


Day 8 #vmadventure



 Day9 #vmadventure


1 comment:

  1. Mooie belevenissen, Antoine.
    Dezelfde route hebben wij van de zomer gereden, alleen met auto en caravan. Chapeau voor je fietsbenen. Geniet van het mooie Bordeaux en geniet verder op je reis naar het zuiden. Wij zijn net teruggevlogen uit Spanje, het is er prachtig weer en heerlijk warm.
    Veel succes en groeten van Jan en Marjanne

    ReplyDelete